Użytkownik: Hasło:
zapamiętaj Zapomniałem hasłaZarejestruj się!
Powakacyjny Dzień Wspólnoty 2013-09
PIELGRZYMKA: zadania zespołów + kontakt do osób odpowiedzialnych Opublikowany w: Aktualności
Opublikowany przez: olaleszek dnia 11.02.2009, 10:18:49 (558 odsłon) |
Aktualności

Powstały zespoły, które są odpowiedzialne za poszczególne przestrzenie dot. Pielgrzymki ! ! ! ! ! !

Osoby chcące włączyć się w przygotowanie Pielgrzymki proszę o kontakt bezpośrednio z odpowiedzialnymi za zespoły lub ew. z biurem (biuro@pielgrzymka.oaza.pl). Proszę nie nadużywać kontaktu z Markiem S. - głównym koordynatorem i Moderatorem Generalnym, z wiadomych przyczyn;] przeciążenia...;]

1. ZESPÓŁ KOORDYNUJĄCY
        1. Marek Seretny (marekseretny@warszawa.oaza.pl) główny koordynator - odpowiedzialny za koordynację działań związanych z organizacją pielgrzymki; współpraca ze wszystkimi zespołami - miasto stołeczne Warszawa, CMJP2, Kuria, COB, Ruchy i Wspólnoty Katolickie i inne organizacje jeśli zajdzie taka potrzeba.
        2. Moderator Generalny Ruchu Światło-Życie - x. Adam Wodarczyk (awodarczyk@oaza.pl) ; odpowiedzialny za całość
pielgrzymki a w sposób szczególny za część modlitewną we  współpracy z odpowiednimi diakoniami oraz zaproszonymi Ruchami i Wspólnotami.

2. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ BIURA PIELGRZYMKI
        1. Ola Leszek -odpowiedzialna  (aleszek@oaza.pl)

Zadania zespołu:
     - wsparcie administracyjne koordynatora (Marka Seretnego)
      - dyżury w biurze w określonych godzinach
     - obsługa 'interesantów'
     - obsługa zgłoszeń na pielgrzymkę
     - bieżące sprawy organizacyjne
     - dbanie o porządek biura

3. ZESPÓŁ DS. WSPÓŁPRACY Z MIASTEM
              1. Dorota Tobiasz odpowiedzialna - d.tobiasz@oaza.pl

Zadania zespołu:
     - współpraca z Centrum Myśli Jana Pawła II
     - pisanie pism o pozwolenia do służb miejskich i urzędów (łącznie 8
instytucji)
     - wysłanie lub osobiste dostarczenie tych pism i wszelkich innych
dokumentów
     - ewentualne spotkania z urzędnikami w trakcie przygotowań
     - przypominanie się w urzędach i służbach w przypadku zastojów
(różne tempo pracy w urzędach)


 4. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA PROMOCJĘ
       
1. Marta Dalgiewicz - odpowiedzialna - m.dalgiewicz@oaza.pl

Zadania zespołu:
     - promocja wewnątrz Ruchu Światło-Życie; informacja zarówno kanałem odgórnym (przez księży moderatorów), jak i oddolnym (na stronach, forach, serwisach społecznościowych)
     - promocja do innych ruchów i wspólnot
     - promocja na zewnątrz do; wszystkich ludzi dobrej woli;
     - kontakt z mediami
     - pisanie tekstów, które można wykorzystać w promocji
     - WSPÓŁPRACA Z BIUREM PRASOWYM COB, CMJP2, ARCHIDIECEZJALNYM CENTRUM
INFORMACYJNYM  - stworzenie wspólnej kampanii promującej całe
wydarzenie tj 6 i 7 czerwca.

5. ZESPÓŁ Logistyczno -organizacyjny; plac Piłsudskiego i jego okolice oraz dojście do placu
        1. Marek Derda odpowiedzialny - m.derda@oaza.pl

 Zadania:
     - we współpracy z CMJO2, które będzie budować scenę i posiada już
doświadczenie w organizacji takich imprez w Warszawie podział na
sektory na placu
     - kierowanie ludzi zmierzających na plac
     - dyżury na parkingach, dworcach
     - przebieg marszu gwiaździstego
     - przygotowanie planu rozmieszczenia i wytyczenie stanowisk (miejsc)
dla służb na i wokół placu takich jak:
           - służby medyczne
           - miejsca dla mediów (wozy transmisyjne itp.)
           - miejsca sanitarne
           - zaopatrzenie w wodę
           - miejsca do postawienia namiotów handlowych
           - spożywcze
           - inne np. wydawnictwa religijne

Ten zespół powinien pracować wspólnie z ZESPOŁEM PORZĄDKOWYM!!!


6. ZESPÓŁ LITURGICZNY
        1. x. Marcin Loretz - liturgia@pielgrzymka.oaza.pl


Zadania:
     - oprawa liturgiczna Eucharystii
     - merytoryczna strona liturgii
     - troska o sprzęty potrzebne do liturgii
     - troska o wino, komunikanty, ornaty
     - "logistyka liturgiczna"

Zespół podzielił się na 3 podzespoły: merytoryczny , logistyczny i informacyjny.


7. ZESPÓŁ "TANECZNY"
        1. Maciek i Małgosia Dziubeccy - odpowiedzialni - dziubeccy@oaza.pl

Zadania:
     - kontakt z diakonią tańca z Gdyni
     - zorganizowanie warsztatów tanecznych w Warszawie
     - animacja tańca uwielbieniowego na scenie i w sektorach

8. ZESPÓŁ PORZĄDKOWY
        Grzegorz Kolasiński  - odpowiedzialny - g.kolasinski@oaza.pl

Zadania:
     - kontakt ze służbami porządkowymi: policja, straż miejska, harcerze
(ZHP, ZHR, FSE Zawisza), służba Totus tuus.
   * koordynacja tych służb i kierowanie ich współpracą
   * dostarczanie na bieżąco służbom aktualnych informacji i potrzeb
dotyczących pielgrzymki
   * dystrybucja wody na placu

9. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ZAPLECZE SANITARNE

 Grzegorz Kolasiński  - odpowiedzialny

Zadania:
- kontakt ze służbami sanitarnymi
- dopilnowanie służb sanitarnych przed pielgrzymką
- troska o zaplecze sanitarne w trakcie pielgrzymki


10. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ CATERINGU I INNYCH ASPEKTÓW

HANDLOWYCH
Grzegorz Kolasiński  - odpowiedzialny

Zadania:
     - przygotowanie "oferty posiłkowej"
     - nawiązanie kontaktu z różnymi restauracjami, aby wystawiły swoją
ofertę
     - nawiązanie kontaktu z wydawnictwami chrześcijańskimi,
           - prasa
           - ksiązki
           - muzyka
     - przygotowanie miejsca na placu, gdzie restauratorzy i inni
wystawcy mogliby wystawić swoje produkty
     - postawienie odpowiednich namiotów (może poszukanie sponsora na te
namioty, który mógłby się przy okazji zareklamować)
     - pismo o pozwolenie do miasta o otworzenie czasowego ciągu
handlowego (we współpracy z grupą ds. kontaktu z miastem)


11. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA ORGANIZACJĘ NOCLEGÓW W PARAFIACH
           Maciej Wójcicki - odpowiedzialny - m.wojcicki@oaza.pl

Zadania:
     - przygotować "drużynę" przynajmniej jedną/dwie osoby w
parafii do współpracy z miejscowym proboszczem
     - przygotować listę parafian, który mogą przyjąć pielgrzymów.
     - we współpracy z Kurią ustalić ostateczne terminy

12. ZESPÓŁ ODPOWIEDZIALNY ZA PRZYGOTOWANIE PAKIETU PIELGRZYMA

---- brak odpowiedzialnego ----

Zadania:
- organizacja pakietu, który powinien się składać z torby/plecaczka, w którym będą potrzebne materiały dot. przebiegu Pielgrzymki, jakieś gadżety, np. koszulka, smycz, czapeczka z logo, butelka wody etc

Wersja do wydrukowania Utwórz dokument .pdf z tego artykułu